12 dagar till BF!

Ingen bebis här inte! Har bara legat heeeela dagen och haft ”mensvärk”. Inte roligt alls men det är tur att man har en vetekudde. Ställde mig i duschen för ett par timmar sen och inget varmvatten kom! Jag blev så frustrerad och förbannad att jag fällde en tår. Hej gravidhormonerna!

Nu ska jag kolla vidare på Livet på BB och vänta på min älskling. Och mysa med vildingen i magen, hihi. Ha en bra kväll 🙂

~ av mariaangelicasofia på februari 23, 2011.

13 svar to “12 dagar till BF!”

  1. Åh ja eller hur, men går vattnet för mig så gör jag som de sag, herregud det är deras jobb att lukta på fostervatten,mohahaha!
    Besökstider, man får ju inte ta emot besök, men antar att du menar pappan om det inte finns möjlighet för han att sova över..åh det vill man ju att han ska, hoppas man får enkelrum verkligen så han kan sova över, 200:-/dygn kostar det då ingår sängkläder kvällsmat/frukost;)

  2. Jag kollar också på det men surar för jag har redan sett det! 😦

  3. Ha ha ha.. Ja, man kan tjuta för mindre!!

    ANg mitt SF mått, så är det ju som du skriver att bebis sjunkit ner lite..Dock har det knappt växt något på 4 månader… bara 1cm totalt. Men som sagt..inget att oroa sig för då bebis verkar må jättebra där inne!!

    Kram

  4. Jadu vi räknar ned & ned,hehe;)Haha tänk om vi hamnar i samma rum;) vilken skräll, risken finns ju säkert beroende när våra bebisar vill titta ut då såklart;)Ja så surt med ombyggnationen=( Ush jag gillar inte sova borta heller & vill sova hemma så jag blir nog inte lpngvarig på Näl..även om vi får åka tillbaka för att ta proverna, så vet jag att jag kommer vilja åka hem.Gah fästman får la övertala mig.

  5. Sv: Tror ni alla jag är helt galen eller hahaxD

  6. Åh, dessa gravidhormoner! Det är så skönt att bli av med dom sen 🙂 Snart slipper du dom gumman 🙂 Hoppas att mensvärken känns bättre idag!

  7. Var med och tävla om ett paket namnnappar hos mig 🙂

    http://thisisshit.webblogg.se/2011/february/anordnar-min-forsta-tavling.html

    Lycka till! 🙂

  8. Hahah ja, Micke kommer få jaga iväg dom med baseballträ ;D

  9. Exakt då känner vi likadant, får man enkelrum så är det ju bara bra att stanna liksom;)Sedan så får man inte igång amningen på en gång utan det dröjer ett tag, men de guidar ju en på Näl väldigt bra osv;)

  10. Tack så mycket! Jag hade en underbar dag 🙂

    Hoppas du får en härlig fredag!
    Kram!

  11. Sv: Tack söta du!! 🙂 Jag ska hålla tummarna för din skull med hihi. Snart dags!

  12. 12 dagar, det är ju ingenting ! 🙂 gud så spännande !

  13. Vad söt du är, tack så mycket 🙂

Lämna en kommentar