Uppföljning av förlossningen..

Hallå alla glada 🙂

Idag var vi och träffade vår förlossningsbarnmorska och läkaren som var med vid förlossningen för att ”följa upp” och gå igenom förlossningen och vad som hände efteråt. Är faktiskt väldigt glad över hur dom har följt upp alltihop efteråt då det blev lite komplikationer. Det märktes att barnmorskan verkligen brydde sig om oss och inte bara skötte sitt jobb.

Trots att förlossningen ”blev som den blev” så är den det bästa man varit med om. Jag är så stolt över mig själv och över Tommy för vi är grymma som klarade de tillsammans!

Jag har bara en bit kvar på min förlossningsberättelse, lägger upp den under kvällen. Får väl se om någon orkar läsa den, haha. 😉

~ av mariaangelicasofia på april 15, 2011.

Ett svar to “Uppföljning av förlossningen..”

  1. Jag kommer läsa den i alla fall 😀

Lämna en kommentar